zondag 25 september 2016

Niet veel te vertellen,

Deze week heb ik niet zo veel te vertellen.
Ik ben zondag met mijn man en de twee  naar de pompoenfair bij ons in de buurt geweest. Hier had je keus zat. Wat een pompoenen.

Dit is niet mijn dochter dit meisje stond er toevallig voor.
Vrijdag ben ik even naar de quiltpalace en wolmand in Staphorst gereden. Mijn cursus begint volgende week weer en nu moest ik een paar lapjes halen en nog wat andere dingetjes. Maar dit was geen straf hoor. Ik heb weer zo veel mooie dingen gezien bij Gerda. Het ene was niet mooier als het ander.

Ook heb ik nog weer aan mijn quilt gewerkt maar dit zijn steeds dezelfde blokjes en dat is niet leuk om elke keer naar te kijken. Deze komen de volgende keer wel weer.

Iedereen een fijne week.
Groetjes Rita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten