zaterdag 17 september 2016

Deze week.....

Wat heb ik zoal gedaan deze week?
Nou ik heb heel veel gewerkt bij de bejaarde mensen.Oh wat is dat toch dankbaar werk.
Ook heb ik van de week nog weer twee kleine blokjes erbij gemaakt.

Dan heb ik nog weer een lekkere appeltaart gebakken, waarvan een ondeugende dochter al een stukje heeft opgegeten:)

Ook ben ik al begonnen met een beetje herfst sfeer in huis brengen. Dit heb ik alvast neer gezet. En er komen vast nog wel meer dingen of popjes of zo bij van vilt, want dit is ook erg leuk om te doen.

Verder heb ik niet zoveel bijzonders gedaan deze week. Ik moet zeggen de dagen vliegen voorbij.
Zag volgens mij gisteren ergens dat het nog honderd dagen duurt en dan is het al weer kerst:)
Waar blijft de tijd?

Iedereen een goede week.
Groetjes Rita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten