woensdag 31 december 2014

Laatste berichtje van 2014

Hallo allemaal,

Ik had graag de top van de sampler af willen hebben voor het nieuwe jaar maar dat is helaas niet gelukt. Toch ben ik best wel tevreden want ik ben al zo ver.



Ik moet zeggen, ik vind het steeds leuker worden. Ben ook erg tevreden tot nu toe met het resultaat. Hoop voor volgende week donderdag, als ik weer cursus heb, de top echt af te hebben. Maar dat zal ter zijner tijd wel te zien zijn op mijn blog. Verder wil ik iedereen een hele goede jaarwisseling toewensen en alle goeds voor 2015! Dat het weer voor velen een gezellig en creatief jaar mag zijn.



Tot de volgende keer,
groetjes Rita

1 opmerking:

  1. Hoi Rita bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Dat DMC opbergen had ik veel eerder moeten doen! Voor nog geen 5 euro kocht ik bij Pipo's in Zwolle een opbergbox mét kartonnetjes om het dmc netjes op te bergen. Als ik nu iets zoek kan ik in ieder geval het goeie kleurtje zoeken!

    Groetjes,
    Annemieke
    Quilts van kippetje

    BeantwoordenVerwijderen