vrijdag 19 december 2014

Eindelijk weer!

Hallo allemaal, 

Na een poosje in de lappenmand te hebben gezeten, was ik eindelijk weer zo fit om verder te gaan met mijn quilt sampler. Dit is blok 8 en heet Storm at Sea. Ik vond het wel een leuk blok om te doen, maar hij is wel vrij druk. Het resultaat valt me erg mee. 


Toen had ik de flow te pakken, en mocht ik mijn eigen blok maken. Dit blok heb ik gemaakt en vond het heeeeeel erg leuk om te doen. Dit komt uit het sampler boek van Lynne Edwards. Het blok heeft heel veel weg van Tumbling blocks. Ik vind hem zeer geslaagd. 


Nu moet ik nog één blok en daar zie ik erg tegen op... Nog steeds. De Log Cabin. Als die af is, dan kan ik met de binding beginnen. Maar, zo ver ben ik nog niet. Dit is het resultaat tot nu toe. 



Het eind is in zicht. Iedereen een goed weekend! 
Tot de volgende keer, 
groetjes Rita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten