zondag 24 september 2017

Deken af!

Ik heb mijn deken af gehaakt tussen de bedrijven door.
Oudste kon een appartement bekijken en deze was goed gekeurd. Binnen een week kreeg ze de sleutel. Het appartement zag er zo netjes uit dat er alleen een doekje door moest en ze er in kon trekken. Dus binnen anderhalve week oudste de deur uit. Dit is wel heel erg snel, maar wel super fijn voor haar dat ze nu haar eigen stekje heeft.
Maar terug komend op mijn deken , deze heb ik dus gehaakt tussen de bedrijven door als ontspanning van een dagje poetsen en dingen in elkaar zetten. (met plezier hoor).


 Nu verder met mijn volgende werkstuk. Ik heb besloten eerst maar eens wat af te maken want ik heb een doos vol met allemaal onafgewerkte werkstukken!

Tot de volgende keer,
Groet Rita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten