vrijdag 15 juli 2016

Aan de haak.

Ik ben op het ogenblik wat aan het haken. De ellende blijft gewoon doorgaan. We vallen van de ene zieke in de andere zieke. Dit is al zo vanaf de eerste week van het jaar 2016. Dus tot zover is het nog geen voorspoedig jaar voor ons.
Maar om te gaan quilten heb ik nu niet zoveel zin, maar een beetje haken wel.

Deze heb ik eerst maar eens proberen te maken. Een gezellig lichtje die s"avonds een mooi sfeertje geeft.

Ook heb ik een kussen om gehaakt. Deze is voor mijn shoonmoeder. Zij vindt de kleuren zo mooi die ik gebruikt had voor mijn deken. Het is voor mij de eerste keer dat ik dit gedaan heb. Had wat netter gekund dacht ik later,maar ben er tevreden mee.
Hoop dat ze hem mooi vindt.
Nog twee weken werken en dan heb ik ook vakantie. Heerlijk.

Iedereen bedankt voor het lezen.
Tot de volgende keer.
Rita.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten