zondag 25 oktober 2015

Zo ver ben ik nu.

Zo ver ben ik nu met mijn kerst/winter quilt. Alle lijntjes zitten nu vast en ik kan met de rand er omheen beginnen.



Ook heb ik mij zelf even verwend. Ben even naar Staphorst gereden naar de Quiltpalace. Hier zou ik heen om garen en naalden op te halen om te gaan appliqueren.
Maar ja als je daar bent is de verleiding wel heel groot om niets extra"s mee te nemen. Kon het dus ook niet laten. Dit is mijn buit. Valt nog wel mee toch.



Als je goed keek naar de rand er om heen dan kun je zien dat er al stofjes zijn gebruikt.




Iedereen een hele goede week.
Rita.

2 opmerkingen:

  1. ik dacht al Rita zegt me niks maar leuk dat je mijn blog bezoekt.
    Ziet er leuk uit hier ik heb wel wat met stofjes een kast vol maar nu doe ik er even niet zoveel mee .
    En ik heb de kinderen ook al groot maar in deze tijd zijn het net kleuters :) want als je boven de 20 bent en je gaat nog braaf je schoen zetten :) Ik weet zeker dat ik het zal missen als ze ooit de deur uit zijn.

    BeantwoordenVerwijderen