vrijdag 13 februari 2015

Een affo

Ik heb mijn quilt af! Ben zeer wijs met het resultaat. Een nieuwe hobby is zeker geboren. Mijn schoonmoeder vind hem prachtig, en zij is ook zeer wijs met het resultaat. Ze vroeg me hoe lang ik er over gedaan heb, maar ik denk al met al zo'n 5 maanden. Maar natuurlijk niet aan één, wel steeds een stukje.
Dit is het resultaat, zo is ie geworden:


Ook ben ik vandaag naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest met mijn dochter. Daar heb ik mijzelf schandalig verwend....... Het idee voor een nieuwe quilt is alweer geboren, dus moesten er lapjes gekocht worden. En ik heb een prachtig boek gekocht van Jacqueline de Jonge, die het boek zelf gesigneerd heeft! Fantastisch.







Zoals je ziet was het niet gelogen hahaha. Iedereen een heel goed weekend en tot de volgende keer! 

Groetjes Rita



1 opmerking:

  1. Wat wappert je quilt daar heerlijk in de wind. Echt iets om trots op te zijn hoor. En wat een heerlijke aankopen heb je gedaan. Ik ben vandaag geweest en heb mezelf ook zo verwend. Heerlijk he zo'n hobby
    gr. Alie

    BeantwoordenVerwijderen