vrijdag 19 september 2014

Het is begonnen!!

Ja ja. Ik ben begonnen met mijn basiscursus quilten. Ik heb gekozen voor deze stofjes.






Ik heb ze gekocht in Rouveen bij Stegeman's Textiel. Wij zijn met vier dames en allemaal voor het eerst quilten. Na heel veel uitleg en voorbeelden mochten we zelf aan de gang. Eerst heel veel snijden en meten. Voor dat we het door hadden was de middag al om. We hebben huiswerk meegekregen om het blok Card Trick te maken. Thuis ben ik al aan de gang gegaan en heb ik een klein stukje af.






Het is heel erg leuk om te doen en moeilijker dan ik dacht... Iedereen een heel fijn weekend en binnenkort volgen er meer blokjes.

Groetjes Rita

1 opmerking:

  1. Bedankt Rita, voor je reactie op mijn biscornu.
    Ik vind je stoffer erg mooi gekozen.
    Succes met de eerste stappen in de quilt wereld.

    groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen